Магрламова, Камілла (2018) Ключові професійно-педагогічні компетентності викладачів вищих медичних навчальних закладів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка, № 1 (20). pp. 202-206. ISSN 2219-5203
|
Text
Nvmdpu_2018_1_33.pdf Download (251kB) | Preview |
Abstract
Спрямованість нової парадигми освіти на особистість, на задоволення її освітніх потреб вимагає створення умов, що забезпечуватимуть майбутнім фахівцям досягнення компетентності в професійній діяльності, відповідного культурного рівня, розвитку потреби до самовдосконалення. Формування педагогічної компетентності майбутніх медичних працівників має відображатись у діяльнісних аспектах їхньої професійної підготовки й передбачати: послідовну навчальну, квазіпрофесійну, навчальнопрофесійну діяльність; засвоєння ними знань у змодельованих професійних ситуаціях; застосування збалансованого поєднання індивідуальних і групових форм навчання; відображення процесів, що відбуваються в медичній сфері; інтеграцію професійно-медичної та психолого-педагогічної діяльності. Відповідно до теми нашого дослідження, професійний контекст передбачає педагогічні завдання, форми і методи професійно-педагогічної діяльності, ситуації соціально-психологічної взаємодії, характерні для фахівців галузі сімейної медицини.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | конкурентоспроможний фахівець; майбутній лікар; медична освіта; професійна підготовка; професійна компетентність. конкурентоспособный специалист; будущий врач; медицинское образование; профессиональная подготовка; профессиональная компетентность. competitive specialist; future doctor; medical education; professional training; professional competence. |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 12 Mar 2019 13:27 |
Last Modified: | 12 Mar 2019 13:27 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3905 |
Actions (login required)
View Item |