Магрламова, К.Г. (2018) Методи організації професійної підготовки майбутніх лікарів. Сучасні виклики науки ХХІ століття : ХVІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція. – м. Вінниця, 23 лютого 2018 року, Ч. 2. pp. 62-67.
|
Text
частина-2_С. 62-67.pdf Download (696kB) | Preview |
Abstract
Нині постає нагальна потреба розширеного, комплексного погляду на підготовку медичних працівників, інтегруванні в підготовці медика різних теоретичних і практико орієнтованих компонентів навчання. Суспільство стає все більш людиноцентристським, тому відносини «лікар – пацієнт» вимагають належного рівня професійної підготовки майбутнього лікаря. Підготовка майбутнього лікаря в медичному університеті являє собою складний, багатоплановий, поетапний процес розвитку різних рівнів мислення студента: теоретичне, понятійно-образне, логічне, порівняльне, креативне, розвиток рефлексивних здібностей студента, виховання інтелектуальної культури, актуалізацію його особистісно-соціальної ролі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 12 Mar 2019 14:11 |
Last Modified: | 12 Mar 2019 14:11 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3906 |
Actions (login required)
View Item |