Магрламова, К.Г. (2018) Сучасний стан підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії: порівняльно-педагогічний аспект. ScienceRise: Pedagogical Education, № 4 (24). pp. 38-42. ISSN 2519-4984 (Online), 2519-4976 (Print)
|
Text
132531-285315-1-PB.pdf Download (354kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано сучасний стан підготовки майбутніх лікарів Великої Британії у педагогічній та медичній науковій літературі. Окреслено ряд особливостей освітніх процесів у вищих медичних закладах освіти Великої Британії, здійснено порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців у медичних університетах. Виокремлено ряд факторів, що впливають на підготовку майбутніх лікарів у вищих закладах освіти. Зауважується що Генеральною медичною радою затверджено компетенції та обов’язки лікаря, ці критерії викладено у документі «Good medical practice», головною ідеєю цих стандартів є безпека пацієнта та висока якість надання медичних послуг. Стандарти викладені у чотирьох напрямках: знання, навички та виконання; безпека та якість; комунікація, партнерство та робота в команді; підтримка довіри. Кожен з цих розділів містить параграфи з рекомендаціями та роз’ясненнями для лікарів: як поводитися в тій чи іншій ситуації, яка може виникнути у процесі спілкування та лікування пацієнта, та пропонуються можливі шляхи вирішення непорозумінь та конфліктів. Зроблено акцент на тому, що Генеральна медична рада GMC керує програмою забезпечення якості, яка оцінює, наскільки ефективно виконуються впроваджені стандарти медичними школами. Також Генеральна медична рада затверджує та проводить оцінку післядипломної освіти, спеціалізації, включаючи підготовку лікарів загальної практики та субспеціальне навчання; затверджує аспірантські програми. У статті зауважується, що характерною рисою освіти у Великій Британії є розуміння іншомовного професійного спілкування як складового компоненту іншомовної освіти, якій притаманні певні закономірності, котрі перебувають в полі зору фахівців і реалізують реформи її змісту й технології функціонування. Поняття професійне іншомовне спілкування розглядається як особлива міжособистісна професійна взаємодія у сфері інформаційно-пізнавального контакту, яка передбачає обмін інформацією з урахуванням можливостей пізнавального й емоційного впливів на співрозмовника
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI: 10.15587/2519-4984.2018.132531 |
Uncontrolled Keywords: | майбутні лікарі, модель освіти, медична освіта Великої Британії, професійна підготовка |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 12 Mar 2019 14:36 |
Last Modified: | 12 Mar 2019 14:36 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3907 |
Actions (login required)
View Item |