Гапонов, В.В. and Сулима, В.П. and Дука, Р.В. and Молчанов, Р.М. and Верхолаз, І.Л. and Маліновський, С.Л. and Білов, О.В. and Ярошенко, К.О. and Полулях-Чорновол, І.Ф. (2017) Навчально-методичний посібник для самостійної підготовки студентів до практичних занять з хірургії (з доповненнями до семінару та задачами) Модуль 1 “Невідкладна абдомінальна хірургія та проктологія”. Державний заклад «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» кафедра хірургії № 1, Дніпропетровськ.
|
Text
Навч.-метод. посіб. Невідкладна абдомінальна хірургія та проктологія 2017-18.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Підготовка кваліфікованого лікаря загальної практики є основною задачею вищого навчального медичного закладу, а тому належне викладання хірургії в цілому комплексі інших дисциплін створить умови для якісної медичної практики в майбутньому, що повинна відповідати наступним вимогам: наявність підготовлених фахівців, оптимальне використання ресурсів, мінімізація ризику для хворих при застосуванні медичних технологій та задоволення пацієнта від контакту з медичною спільнотою. Враховуючи, що на першому місці в цьому переліку стоїть рівень кваліфікації фахівця, зрозуміла необхідність підвищення якості підготовки лікаря в навчальному закладі, на що направлене втілення в учбовий процес кредитно-модульної системи. Головним напрямком у підготовці лікаря, що стимулюватиме студента покращувати навчання, буде зміна оціночного вектора у контролі знань з існуючих об`ємних показників (оцінки за даними заліків та іспитів) до управління та контролю якості навчання протягом навчального року на кожному практичному занятті, дотримуючись створеної уніфікованої схеми з залученням розроблених підручників, навчальних посібників та методичних рекомендацій. Задачі професійної діяльності лікаря загальної практики визначають основні вимоги обсягу знань та практичних навичок для випускника вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівня акредитації: цілеспрямована методична послідовність дій з опитування хворого, виконання фізикального обстеження, обґрунтування попереднього діагнозу, визначення алгоритму допоміжних методів дослідження з аналізом отриманих результатів, проведення диференціальної діагностики, формування клінічного діагнозу, побудова програми лікування та її здійснення. Тому потрібно перебудувати навчальний процес, в тому числі й з питань викладання хірургії, для досягнення позитивного ефекту у підготовці лікаря, на що, на наш погляд, націлений цей посібник.
Item Type: | Book |
---|---|
Additional Information: | Затверджено на засіданні кафедри 16.06.17р., протокол № 9 |
Subjects: | Surgery |
Divisions: | Departments > Department of Surgery №1 |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 20 Mar 2019 12:29 |
Last Modified: | 20 Mar 2019 12:29 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3935 |
Actions (login required)
View Item |