Комунікативна гра як засіб навчання іноземним мовам

Кузьменко, А.О. (2018) Комунікативна гра як засіб навчання іноземним мовам. Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Дніпро, 2018. pp. 48-50.

[img]
Preview
Text
Тези 2018_48-50.pdf

Download (676kB) | Preview

Abstract

Здатність користуватись мовленням як інструментом діяльності є показником повноцінного володіння ним і свідчить про наявність у людини комунікативного вміння. Комунікативне вміння є компонентом володіння мовою, що не може утотожнюватися зі знанням мовного матеріалу або сформованістю мовних навичок та умінь. З цього випливає також, що це вміння повинно бути предметом окремої уваги. Комунікативний метод передбачає засвоєння мови безпосередньо в її комунікативній функції, тобто в процесі діяльності з позамовною метою. Це прямий вихід у комунікацію. Практично це означає, що вчитель зосереджує увагу учнів не стільки на засвоєнні мовних засобів чи розвитку навичок і умінь, скільки на діяльності, в процесі якої застосовується мова. При комунікативному підході здійснюється також засвоєння мовного матеріалу і формування навичок та умінь. Цей процес проходить паралельно з комунікативною діяльністю та на її фоні.

Item Type: Article
Subjects: Medicine. Education
Philology
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 22 Mar 2019 12:37
Last Modified: 22 Mar 2019 12:37
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3943

Actions (login required)

View Item View Item