Кузьменко, А.О. (2018) Комунікативна гра як засіб навчання іноземним мовам. Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Дніпро, 2018. pp. 48-50.
|
Text
Тези 2018_48-50.pdf Download (676kB) | Preview |
Abstract
Здатність користуватись мовленням як інструментом діяльності є показником повноцінного володіння ним і свідчить про наявність у людини комунікативного вміння. Комунікативне вміння є компонентом володіння мовою, що не може утотожнюватися зі знанням мовного матеріалу або сформованістю мовних навичок та умінь. З цього випливає також, що це вміння повинно бути предметом окремої уваги. Комунікативний метод передбачає засвоєння мови безпосередньо в її комунікативній функції, тобто в процесі діяльності з позамовною метою. Це прямий вихід у комунікацію. Практично це означає, що вчитель зосереджує увагу учнів не стільки на засвоєнні мовних засобів чи розвитку навичок і умінь, скільки на діяльності, в процесі якої застосовується мова. При комунікативному підході здійснюється також засвоєння мовного матеріалу і формування навичок та умінь. Цей процес проходить паралельно з комунікативною діяльністю та на її фоні.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education Philology |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 22 Mar 2019 12:37 |
Last Modified: | 22 Mar 2019 12:37 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3943 |
Actions (login required)
View Item |