Використання метода портфоліо в процесі вивчення англійської мови студентами-медиками

Довга, Ю.М. and Магрламова, К.Г. (2014) Використання метода портфоліо в процесі вивчення англійської мови студентами-медиками. Актуальні проблеми філологічної науки та педагогічної практики : Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції 4-5 грудня 2014 року, Дніпропетровськ. pp. 43-44.

[img]
Preview
Text
Актуальні проблеми філологічної науки та пед. практики, 2014_С.43-44.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

В наш час ведеться активний пошук нових методів та засобів підвищення ефективності, контролю та створення системи менеджменту якості навчання іноземним мовам студентів немовних спеціальностей. Одним із методів оцінювання успіхів студента є створення портфоліо студентів, які вивчають англійську мову за професійним спрямуванням. Ця форма роботи допомагає вирішувати важливі педагогічні завдання - підтримання мотивації до навчання, прагнення до високого рівня знання вивчаємої дисципліни, підвищення здатності студентів до самооцінювання результатів навчання.

Item Type: Article
Subjects: Philology
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 26 Mar 2019 13:10
Last Modified: 26 Mar 2019 13:10
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3956

Actions (login required)

View Item View Item