Степанов, Ю.М. and Кононов, І.М. and Саленко, А.В. and Власова, О.М. and Шендрик, Л.М. and Косинська, С.В. and Будзак, І.Я. (2018) Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Медична освіта, № 4. pp. 99-101. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)
|
Text
document (3).pdf Download (121kB) | Preview |
Abstract
Мета роботи – формування у практичного лікаря прагнень до самонавчання, самовдосконалення та самовиховання, що забезпечується використанням сучасних технологій інтерактивного навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Основна частина. У статті висвітлено використання поряд із традиційними методами навчання інтерактивних методів, зокрема таких, як навчання, яке орієнтоване на проблему, концентроване навчання, дистанційне навчання, проведення комп’ютерного тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Охарактеризовані та проаналізовані їх переваги та недоліки. Висновки. Використання різноманітних методів та форм навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів дозволяє активувати сам процес навчання, підняти рівень підготовки тих, хто навчається, направити всі зусилля на формування у слухача прагнень до самонавчання та самовиховання. Все це сприяє гармонійному, творчому та професійному розвитку лікаря. The aim of the work – formation of a desire for self-education and self-improvement, which is ensured by the use of modern technologies of interactive learning in the continuous postgraduate education of doctors at the module of Gastroenterology. The main body. The article presents the use of traditional and interactive methods of teaching, such as problem-oriented learning, focused learning, distance learning, computer testing with usage of the licensed computer program “Elex” at the module of Gastroenterology. There were characterized and analyzed their advantages and disadvantages. Conclusions. The use of various methods and forms of training in the continuous postgraduate education of doctors allows to activate the learning process itself, raise the level of training of those who study, direct all efforts to form students’ desire to self-education and self-improvement. All this contributes to the harmonious, creative and professional development of a doctor.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.4.8913 |
Uncontrolled Keywords: | методи післядипломної освіти; підвищення кваліфікації лікаря; дистанційне навчання; methods of postgraduate education; advanced training of a doctor; distance learning. |
Subjects: | Medicine. Education Postgraduate education |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Therapy, cardiology and family medicine FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 27 Mar 2019 08:35 |
Last Modified: | 27 Mar 2019 08:35 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3960 |
Actions (login required)
View Item |