Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад

Шостакович-Корецька, Л.Р. and Маврутенков, В.В. and Чергінець, А.В. and Будаєва, І.В. and Литвин, К.Ю. and Суременко, М.С. and Гайдук, Т.А. and Якуніна, О.М. and Дядик, В.П. (2018) Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад. Медична освіта, № 4. pp. 108-112. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)

[img]
Preview
Text
document (4).pdf

Download (139kB) | Preview
Official URL: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita

Abstract

Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “Інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця.

Item Type: Article
Additional Information: DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.4.9386
Uncontrolled Keywords: вища медична освіта; інновації; активні методи навчання; професійно-орієнтовані олімпіади; higher medical education; innovation; active teaching methods; professionally oriented оlympiad.
Subjects: Infectious diseases
Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Infectious Diseases
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 27 Mar 2019 13:21
Last Modified: 27 Mar 2019 13:21
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3961

Actions (login required)

View Item View Item