Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення

Разумний, Р.В. and Фастовець, О.О. and Альберт, Є.Л. (2018) Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення. Медична освіта, № 4. pp. 157-160. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)

[img]
Preview
Text
document (6).pdf

Download (148kB) | Preview
Official URL: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita

Abstract

Мета роботи – визначити проблеми підготовки англомовних студентів-іноземців, які навчаються за спеціальністю “Стоматологія”, на профільних кафедрах та запропонувати шляхи їх вирішення. Основна частина. Складність навчання англомовних студентів-іноземців полягає у необхідності здійснювати навчально-пізнавальну діяльність засобами нерідної мови у нерідному матеріальному та соціокультурному середовищі. Заміна інформаційного підходу освітніх програм зі стоматологічних дисциплін на компетентнісний передбачає формування в англомовного студента готовності використовувати отримані знання, уміння й навички для вирішення практичних завдань у процесі подальшої професійної діяльності. Висновок. В умовах сьогодення забезпечити практично орієнтований підхід серед англомовних студентів-стоматологів дозволяє дискретна подача матеріалу, збільшення наочності навчального процесу, залучення симуляційних технологій для оволодіння практичними навичками. The aim of the work – to determine the problems of training of English-speaking foreign students studying in the field of Dentistry, on the professional departments and to propose ways to solve them. The main body. The complexity of teaching English-speaking foreign students is the need to carry out educational and cognitive activities by means of non-native language in a non-material and socio-cultural environment. Replacement of the informational approach of educational programs in dental disciplines to competence involves the formation of an English-speaking student’s readiness to use the acquired knowledge and skills to solve practical problems in the process of further professional activity. Conclusion. In today’s conditions, providing a practically oriented approach to English-speaking students in dentistry allows for discrete delivery of material, increased visualization of the learning process, and the use of simulation technologies for mastering practical skills.

Item Type: Article
Additional Information: DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.4.9209
Uncontrolled Keywords: вища стоматологічна освіта; англомовна форма навчання; методичні підходи; higher dental education; English-language form of teaching; methodical approaches.
Subjects: Prosthodontics
Teaching method
Divisions: Departments > Department of occupational diseases, clinical immunology and clinical pharmacology
Departments > Department of Orthopedic Dentistry
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 27 Mar 2019 14:23
Last Modified: 27 Mar 2019 14:30
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3963

Actions (login required)

View Item View Item