Професійно-педагогічна компетентність викладача – шлях до розбудови вищої медичної школи України

Перцева, Т.О. and Конопкіна, Л.І. and Черкасова, О.Г. and Кіреєва, Т.В. and Мироненко, О.В. (2018) Професійно-педагогічна компетентність викладача – шлях до розбудови вищої медичної школи України. In: Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах : Мат-ли всеукр. наук. конф., присвяченої 100-річчю Дніпропетровського національного університету ім.Олеся Гончара., 30–31 березня 2018 р., м. Дніпро.

[img]
Preview
Text
ilovepdf_com-15-17.pdf

Download (297kB) | Preview

Abstract

Однією з найсуттєвіших проблем підготовки спеціалістів з вищою освітою є професійно-педагогічна компетентність викладачів, які забезпечують навчальний процес [1, 2, 3]. Дослідження останніх десятиліть ХХ ст. у галузі педагогіки вищої школи показали, що до навчального процесу з різних напрямів залучається велика кількість осіб (близько 74%) без фахового та педагогічного досвіду. Більшість з них не має педагогічної освіти, тому й не володіє методикою навчання дисциплін і, як наслідок, здійснює свою викладацьку діяльність на ситуативно-творчому рівні. Лише поодинокі викладачі володіють концептуально-творчим стилем діяльності й здатні якісно реалізовувати дидактичні матеріали навчального процесу, впливаючи при цьому і на виховну складову.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords: педагогіка,навчальний процес,«Школа молодого науковця», «Школа молодого викладача», «Школа клініциста».
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 12 Jul 2019 09:51
Last Modified: 12 Jul 2019 09:51
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4159

Actions (login required)

View Item View Item