Перцева, Т.О. and Конопкіна, Л.І. and Черкасова, О.Г. and Кіреєва, Т.В. and Мироненко, О.В. (2018) Професійно-педагогічна компетентність викладача – шлях до розбудови вищої медичної школи України. In: Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах : Мат-ли всеукр. наук. конф., присвяченої 100-річчю Дніпропетровського національного університету ім.Олеся Гончара., 30–31 березня 2018 р., м. Дніпро.
|
Text
ilovepdf_com-15-17.pdf Download (297kB) | Preview |
Abstract
Однією з найсуттєвіших проблем підготовки спеціалістів з вищою освітою є професійно-педагогічна компетентність викладачів, які забезпечують навчальний процес [1, 2, 3]. Дослідження останніх десятиліть ХХ ст. у галузі педагогіки вищої школи показали, що до навчального процесу з різних напрямів залучається велика кількість осіб (близько 74%) без фахового та педагогічного досвіду. Більшість з них не має педагогічної освіти, тому й не володіє методикою навчання дисциплін і, як наслідок, здійснює свою викладацьку діяльність на ситуативно-творчому рівні. Лише поодинокі викладачі володіють концептуально-творчим стилем діяльності й здатні якісно реалізовувати дидактичні матеріали навчального процесу, впливаючи при цьому і на виховну складову.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогіка,навчальний процес,«Школа молодого науковця», «Школа молодого викладача», «Школа клініциста». |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Оксана Мажуга |
Date Deposited: | 12 Jul 2019 09:51 |
Last Modified: | 12 Jul 2019 09:51 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4159 |
Actions (login required)
View Item |