Черкасова, О.Г. and Конопкіна, Л.І. (2018) Педагогічні технології в навчальному процесі кафедри внутрішньої медицини. In: Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах : Мат-ли всеукр. наук. конф., присвяченої 100-річчю Дніпропетровського національного університету ім.Олеся Гончара., 30–31 березня 2018 р., м. Дніпро.
|
Text
ilovepdf_com-127-128.pdf Download (288kB) | Preview |
Abstract
Навчання майбутніх лікарів у медичному вузі має забезпечувати повноцінний розвиток особистості та професійної майстерності на основі використання компетентнісного підходу. Такий підхід дозволяє оптимізувати навчальний процес і сформувати у випускника здатність діяти в різних професійних ситуаціях [2]. Одним з важливих чинників, що сприяє вирішенню цих питань, є сучасні педагогічні технології, які поділяються на модульні, проблемні, контекстні та ін. Використання інноваційних технологій навчання має суттєвий вплив на якість педагогічної діяльності викладача, дозволяє перейти від монологічного викладу навчального матеріалу до педагогіки творчого співробітництва, створює умови для розвитку діалогу викладача і студента. Важливо підкреслити, що технологічне забезпечення освітнього процесу має ґрунтуватися на досвіді і досягненнях класичної вітчизняної медичної школи в поєднанні з інноваційними педагогічними прийомами. Це дозволяє найбільш повно реалізувати принципи спільної діяльності і творчої взаємодії педагога і студентів, сприяє досягненню єдності пізнавальної, дослідницької та майбутньої професійної діяльності учнів.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогічні технології,навчальний процес. |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Оксана Мажуга |
Date Deposited: | 15 Jul 2019 10:53 |
Last Modified: | 15 Jul 2019 10:53 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4166 |
Actions (login required)
View Item |