Клигуненко, Е.Н. and Ехалов, В.В. and Станин, Д.М. and Кравець, О.В. and Кущ, Е.А. (2019) Обновленные принципы обучения врачей-интернов разных специальностей по модулю «Неотложные состояния». Медицина невідкладних станів, № 3 (98). pp. 173-178. ISSN 2224-0586 (print), 2307-1230 (online)
|
Text
Обновленные принципы обучения.pdf Download (829kB) | Preview |
Abstract
Подготовка врачей-интернов различных специальностей к лицензионному экзамену «Крок-3» является важной проблемой современного последипломного образования. С целью оптимизации этого процесса пересмотрен и обновлен ряд педагогических принципов. Внедрение этих принципов в учебный процесс позволило значительно улучшить результаты лицензионного экзамена. Підготовка лікарів-інтернів різних спеціальностей до ліцензійного іспиту «Крок-3» є важливою проблемою сучасної післядипломної освіти. З метою оптимізації цього процесу переглянуто та оновлено низку педагогічних принципів. Введення цих принципів у навчальний процес дозволило значно покращити результати ліцензійного іспиту. Preparation of interns of various specialties for the licensing examination “Step-3” is an important problem of modern postgraduate education. In order to optimize this process, a number of pedagogical principles have been revised and updated. The introduction of these principles in the educational process has significantly improved the results of the licensing examination.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI: 10.22141/2224-0586.3.98.2019.165500 |
Uncontrolled Keywords: | післядипломна освіта; інтерни; іспит; postgraduate education; interns; examination |
Subjects: | Medicine. Education Postgraduate education |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 26 Jul 2019 08:16 |
Last Modified: | 26 Jul 2019 08:16 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4192 |
Actions (login required)
View Item |