Перцева, Т.О. and Шпонька, І.С. and Захаров, С.В. and Ханюков, О.О. and Кравченко, О.І. (2019) Застосування об’єктивного структурованого клінічного іспиту як етапу проведення атестації випускників Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 16–17 трав. 2019 р.). pp. 123-125.
|
Text
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ-Тернопіль -2019.pdf Download (605kB) | Preview |
Abstract
Вступ. Доктриною сучасної медичної освіти є навчання студентів, засноване на результаті. Відомо, що одним з найсильніших мотиваційних чинників освітнього процесу є оцінка, яку отримує студент [1]. У західній літературі для опису значущості оцінки часто навіть використовується вираз “assessment drives learning” («навчанням рухає оцінка», англ.). Основна частина. За наявності адекватної мотивації можна домогтися вагомих успіхів в освоєнні студентами основних компетентностей, необхідних для майбутньої практичної діяльності. Метою атестації випускників Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» (далі – ДЗ «ДМА») є встановлення відповідності рівня сформованості знань, умінь та навичок, досягнутого в результаті засвоєння освітньопрофесійної програми (ОПП), вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) Departments > Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine Departments > Department of Skin and Venereal Diseases |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 24 Oct 2019 12:25 |
Last Modified: | 24 Oct 2019 12:29 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4407 |
Actions (login required)
View Item |