Ханюков, О.О. and Єгудіна, Є.Д. and Гетман, М.Г. and Калашникова, О.С. (2019) Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни “внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід). Медична освіта, № 1. pp. 124-130. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)
|
Text
імплементація симуляційного тренінгу.pdf Download (149kB) | Preview |
Abstract
Мета роботи – аналіз, узагальнення існуючих точок зору в системі освіти, які торкаються питання про необхідність, ефективність та особливості використання симуляційних програм навчання студентів-медиків. Основна частина. Проведено огляд сучасної літератури по впровадженню симуляційних методів навчання в медичній освіті. Симуляційне навчання є одним з ефективних способів навчитися керувати помилками. Симуляційне навчання дозволяє навчатися працювати відповідно до сучасних алгоритмів діагностики та надання невідкладної допомоги, виробити командну взаємодію та координацію, підвищити рівень виконання складних медичних маніпуляцій та оцінити ефективність власних дій. Зокрема, в ДЗ “ДМА МОЗ України” на кафедрі внутрішньої медицини 3 розроблена методика імітаційного навчання із залученням співробітників ВНЗ в якості стандартизованих пацієнтів для моделювання клінічних ситуацій диференціації та надання допомоги при різних невідкладних станах. Висновки. На наш погляд, дана імплементація симуляційного тренінгу є цінним інструментом вдосконалення професійних навичок студентів медичних вузів. Елементи даної методики застосовні на різних етапах освітньої діяльності: не тільки при відпрацюванні навичок невідкладної допомоги, а також при проведенні підсумкової атестації студентів 6 курсу. The aim of the work – to analyze, generalize existing points of view in the education system, which affect the issue of necessity, effectiveness and features of the simulation programs use for medical students. The main body. An overview of modern literature on the implementation of simulation methods in medical education. Simulation training is one of the effective ways to learn how to manage errors. Simulation training allows to learn how to work in accordance with modern algorithms for diagnosis and emergency care, to develop team interaction and coordination, to increase the level of implementation of complex medical manipulations and to evaluate the effectiveness of their own actions. In particular, at the Internal Medicine Department No. 3 of Dnipropetrovsk Medical Academy a method of simulation training is developed involving university staff as “standardized patients” for modeling clinical situations of differentiation and assistance in various urgent states. Conclusions. In our view, this implementation of the simulation training is a valuable tool for improving the professional skills of medical students. Elements of this technique are applicable at different stages of educational activity: not only in the development of skills in emergency care, but also during the final certification of the 6th year students.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.1.9282 |
Uncontrolled Keywords: | навчання; студенти 6 курсу; медична освіта; симуляція; стандартизований пацієнт. training; 6-year students; medical education; simulation; standardized patient. |
Subjects: | Medicine. Education Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 28 Oct 2019 13:12 |
Last Modified: | 28 Oct 2019 13:12 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4417 |
Actions (login required)
View Item |