Організація самостійної роботи студентів вищих медичних навчальних закладів як форма методичної роботи кафедри та викладача.

Крамар, С.Б. and Назарова, Д.І. (2018) Організація самостійної роботи студентів вищих медичних навчальних закладів як форма методичної роботи кафедри та викладача. Український журнал медицини, біології та спорту, Т. 3 (№ 6). pp. 269-274. ISSN 2415-3060 (Print), 2522-4972 (Online)

[img]
Preview
Text
ujmbs_2018_3_6_Р. 269-274.pdf

Download (222kB) | Preview
Official URL: http://en.jmbs.com.ua/

Abstract

Стаття присвячена одній з актуальних проблем вищої школи – організації самостійної роботи студентів, які навчаються у вищих медичних навчальних закладах. Сучасні вимоги до висококваліфікованих спеціалістів потребують постійних зусиль у самоосвіті, але більшість абітурієнтів, які приходять до вузів не мають навичок роботи з інформаційними джерелами, з плануванням свого часу. Тому кафедри вузів та окремо викладачі повинні розробити методи організації самостійної роботи студентів, які ефективно підходять за специфікою кафедри, навчити студентів крок за кроком оволодівати різними рівнями своєї освіти, зацікавити та вмотивувати студента. У статті розглядається роль викладача у самостійній роботі студентів: потрібно чи непотрібно викладацьке керівництво, та чим викладач може допомогти. Підкреслено важливе значення посилення роботи професорсько-викладацького складу, керівництва ВНЗ, факультетів і кафедр щодо розвитку навичок самостійної роботи студентів, стимулювання професійного зростання студентів, виховання їхньої творчої активності. Розглянуті форми та рівні організації самостійної роботи, що допомагає викладачу з етапами переходу від однієї форми самостійної роботи студентів до іншої. Приділена увага у статті шляхам підвищення ефективності самостійної роботи студентів та підкреслена необхідність індивідуального підходу до кожного студента.

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.26693/jmbs03.06.269
Uncontrolled Keywords: самостійна робота студента, організація самостійної роботи студента, рівні організації самостійної роботи студентів, ефективність самостійної роботи студентів, вища медична освіта; students’ self study, organization of students’ self study, levels of organization of students’ self study, efficiency of students’ self study; самостоятельная работа студента, организация самостоятельной работы студента, уровни организации самостоятельной работы студентов, эффективность самостоятельной работы студентов.
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Human Anatomy
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 04 Nov 2019 12:05
Last Modified: 04 Nov 2019 12:49
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4459

Actions (login required)

View Item View Item