Конопкіна, Л.І. and Фесенко, О.В. and Мироненко, О.В. and Ботвінікова, Л.А. and Губа, Ю.В. (2019) Роль мотивації у підвищенні ефективності навчання в інтернатурі. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. І. pp. 72-74.
|
Text
Губа1.pdf Download (327kB) | Preview |
|
|
Text
osvita_i_nauka_u_minlivomu_sviti_problemi_ta_perspektivi_roz (2)_72-74.pdf Download (323kB) | Preview |
Abstract
Проблема мотивації у освітньому процесі є завжди актуальною, адже досягти будь-яких успіхів у освіті надзвичайно складно без наявності усвідомленого бажання навчатися. У вищій школі питання мотивації набуває особливих рис, оскільки на цьому етапі на перший план все більше виходять особисті думки та бажання, на відміну від шкільного віку, коли ще досить вагомим є вплив батьків. Найменш вивченим та не менш важливим питанням видається мотивація до навчання у післядипломний період, зокрема, такий важливий час як навчання лікарів у інтернатурі, адже саме в цей період майбутні лікарі-спеціалісти безпосередньо вивчають той розділ медицини, який буде їх спеціальністю, причому в значній мірі вивчають його практично, а не теоретично.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | лікарі-інтерни, медичні вузи, мотивація. |
Subjects: | Internal Medicine Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Оксана Мажуга |
Date Deposited: | 04 Nov 2019 13:47 |
Last Modified: | 29 Jan 2020 14:49 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4461 |
Actions (login required)
View Item |