Стадніченко, С.М. (2019) Формування фахової компетентності при вивченні теми "Рівновага тіл". Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки", В. 177 (ч. 2). pp. 109-113. ISSN 2415-7988 (р), 2521-1919 (о)
|
Text
Стадніченко.pdf Download (899kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена проблемі підвищення ролі практичної спрямованості навчальної інформації з фізики та розвитку пізнавального інтересу студентів до фізики при вивченні теми ”Рівновага тіл”. Запропоновано шляхи удосконалення методики навчання фізики: 1) використання ІКТ як наочного засобу навчання; 2) моделювання процесів; 3) застосування комп’ютерної техніки при виконанні лабораторних і практичних робіт; 4) створення умов для самостійної і проектної роботи; 5) пошук інформації в мережі Інтернет та застосування хмарних технологій; 6) підвищення загальнокультурного рівня освіти студентів, їх професійної обізнаності та рівня практико-орієнтованих знань на основі тлумачення професійних понять та термінів, ознайомлення з сучасними науковими досягненнями і методами дослідження у відповідній галузі. Запропоновано приклади питаннь для обговорення при закріпленні навчального матеріалу для підвищення пізнавального інтересу до фізики та професійної компетентності студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології, пізнавальний інтерес, моделювання, рівновага тіл, експериментальні завдання, прикладні питання. |
Subjects: | Biophysics Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 06 Nov 2019 11:25 |
Last Modified: | 06 Nov 2019 11:25 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4466 |
Actions (login required)
View Item |