Формування фахової компетентності при вивченні теми "Рівновага тіл"

Стадніченко, С.М. (2019) Формування фахової компетентності при вивченні теми "Рівновага тіл". Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки", В. 177 (ч. 2). pp. 109-113. ISSN 2415-7988 (р), 2521-1919 (о)

[img]
Preview
Text
Стадніченко.pdf

Download (899kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі підвищення ролі практичної спрямованості навчальної інформації з фізики та розвитку пізнавального інтересу студентів до фізики при вивченні теми ”Рівновага тіл”. Запропоновано шляхи удосконалення методики навчання фізики: 1) використання ІКТ як наочного засобу навчання; 2) моделювання процесів; 3) застосування комп’ютерної техніки при виконанні лабораторних і практичних робіт; 4) створення умов для самостійної і проектної роботи; 5) пошук інформації в мережі Інтернет та застосування хмарних технологій; 6) підвищення загальнокультурного рівня освіти студентів, їх професійної обізнаності та рівня практико-орієнтованих знань на основі тлумачення професійних понять та термінів, ознайомлення з сучасними науковими досягненнями і методами дослідження у відповідній галузі. Запропоновано приклади питаннь для обговорення при закріпленні навчального матеріалу для підвищення пізнавального інтересу до фізики та професійної компетентності студентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформаційно-комунікаційні технології, пізнавальний інтерес, моделювання, рівновага тіл, експериментальні завдання, прикладні питання.
Subjects: Biophysics
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 06 Nov 2019 11:25
Last Modified: 06 Nov 2019 11:25
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4466

Actions (login required)

View Item View Item