Психолого-педагогічні особливості підготовки педагога вищої медичної школи в контексті застосування інноваційних технологій навчання

Конопкіна, Л.І. and Ботвінікова, Л.А. and Мироненко, О.В. and Фесенко, О.В. and Бєлослудцева, К.О. and Губа, Ю.В. (2018) Психолого-педагогічні особливості підготовки педагога вищої медичної школи в контексті застосування інноваційних технологій навчання. In: Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 6 грудня 2018, м.Дніпро.

[img]
Preview
Text
психолого..-конвертирован.pdf

Download (72kB) | Preview

Abstract

Одним із пріоритетних напрямків державної політики щодо розвитку освіти є підготовка кваліфікованих кадрів, здатних для творчої праці, професійного розвитку, самоосвіти. Необхідність переходу у навчальному процесі від підходу, заснованого на знаннях, до практико-орієнтованого підходу актуалізує проблему технологій та методів навчання. Застосування інноваційних технологій у навчальний процес грає важливу роль у досягненні визначених цілей підготовки викладачів вищої медичної школи.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords: вища медична школа,інноваційні технології.
Subjects: Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 11 Nov 2019 13:44
Last Modified: 11 Nov 2019 13:44
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4506

Actions (login required)

View Item View Item