Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання

Перцева, Т.О. and Конопкіна, Л.І. and Кіреєва, Т.В. and Богацька, К.Є. and Черкасова, О.Г. and Мироненко, О.В. and Фесенко, О.В. and Ботвінікова, Л.А. and Бєлослудцева, К.О. (2018) Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання. Медична освіта, 4. pp. 73-76. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
Педагог статья 3.pdf

Download (7MB) | Preview

Abstract

Мета роботи – визначити ефективність впровадження інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 ДЗ «ДМА». Застосування інтерактивних Форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних ідходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтерактивні технології навчання, професійна мотивація, організація навчального процесу.
Subjects: Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 14 Nov 2019 14:12
Last Modified: 14 Nov 2019 14:12
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4521

Actions (login required)

View Item View Item