Перцева, Т.О. and Конопкіна, Л.І. and Кіреєва, Т.В. and Богацька, К.Є. and Черкасова, О.Г. and Мироненко, О.В. and Фесенко, О.В. and Ботвінікова, Л.А. and Бєлослудцева, К.О. (2018) Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання. Медична освіта, 4. pp. 73-76. ISSN 1681-2751
|
Text
Педагог статья 3.pdf Download (7MB) | Preview |
Abstract
Мета роботи – визначити ефективність впровадження інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 ДЗ «ДМА». Застосування інтерактивних Форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних ідходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтерактивні технології навчання, професійна мотивація, організація навчального процесу. |
Subjects: | Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Оксана Мажуга |
Date Deposited: | 14 Nov 2019 14:12 |
Last Modified: | 14 Nov 2019 14:12 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4521 |
Actions (login required)
View Item |