Стадніченко, С.М. (2018) Інтеграція природничих і медичних дисциплін як засіб формування професійної компетентності студентів. Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки", 173. pp. 195-200. ISSN 2415-7988 (р), 2521-1919 (о)
|
Text
Стаття_2.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена тим, що ізольованість дисциплін не забезпечує наступності, системності, а досягнення таких цілей освіти, як цілісний розвиток особистості, підвищення рівня фундаментальної й професійної підготовки, можливе за умови інтеграції природничих і медичних дисциплін у вищому медичному навчальному закладі. Автором визначено недоліки нинішнього освітнього процесу щодо створення міждисциплінарної інтеграції при вивченні курсів “Біофізика з фізичними методами аналізу”, ”Медична і біологічна фізика. Проаналізовано визначення понять “міждисциплінарність”, “мультидисциплінарність”, “трансдисциплінарність”. Окреслено роль міжпредметних зв’язків при вирішенні питання професійної підготовки майбутніх медиків. Методика реалізації міжпредметних зв’язків для міждисциплінарної інтеграції представлена на основі опису їх функцій, класифікації міжпредметних завдань за навчальною метою та методичних прийомів здійснення інтеграції на заняттях з медичної біофізики.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | медична біофізика, міждисциплінарна інтеграція, міжпредметні зв’язки, міждисциплінарність, мультидисциплінарність, трансдисциплінарність, міжпредметні завдання. |
Subjects: | Biophysics |
Divisions: | Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics |
Depositing User: | Оксана Мажуга |
Date Deposited: | 22 Nov 2019 09:13 |
Last Modified: | 22 Nov 2019 09:13 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4563 |
Actions (login required)
View Item |