Інноваційні технології в професійній освіті: сучаcна тенденція та практика впровадження

Подплетня, О.А. and Потапова, Т.М. and Слєсарчук, В.Ю. (2018) Інноваційні технології в професійній освіті: сучаcна тенденція та практика впровадження. Медична освіта, 4. pp. 77-81. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
Інноваційні технології в.pdf

Download (369kB) | Preview

Abstract

Мета роботи – висвітлити досвід застосування дистанційної форми навчання, яка працює на відкритій і найбільш популярній у світі платформі – Moodle, для підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців-провізорів у Дніпропетровській медичній академії. Основна частина. У статті розглянуто досвід впровадження новітніх інноваційних технологій навчання, які використовуються викладачами на кафедрі загальної та клінічної фармації при підготовці фахівця-провізора. Показано особливості дистанційної системи навчання, її переваги. Оцінка ефективності використаних інноваційних технологій проводиться протягом усього терміну навчання конкретної дисципліни, шляхом тестування та постійного контролю і перевірки опанування теоретичного матеріалу та практичних навичок перед початком кожного практичного чи лабораторного заняття. Показана ефективність використання дистанційної системи навчання як позааудиторної форми організації самостійної роботи студентів. Висновки. Інноваційні технології навчання сприяють розвитку пізнавальних і когнітивних здібностей студентів, а саме – вміння вирішувати поставлені завдання, займатися збором, аналізом і синтезом даних, витягувати з них інформацію, самостійно мислити, володіти комунікативними навичками. Освітні технології відкривають нові горизонти викладання, навчання й оцінки здобутих знань, дозволяють втілювати інноваційні, ефективні моделі адміністрування та управління. Здійснювати постійний моніторинг оволодіння професійними компетенціями, що дозволяє за короткий строк відкоректувати та індивідуалізувати процес навчання. Дистанційні системи навчання надають можливості безперервного навчання, забезпечуючи великому колу людей можливість отримання як післявузівської, так і додаткової освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: освіта, інноваційні технології, MOODLE, дистанційне навчання.
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of General and Clinical Pharmacy
Faculty of Postgraduate Education > Department of Medical and Social Expertise and Rehabilitation FPE
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 27 Nov 2019 07:20
Last Modified: 16 Sep 2021 12:31
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4598

Actions (login required)

View Item View Item