Застосування кірліанографії в педагогічному процесі

Песоцкая, Л.А. and Гончаренко, М.С. and Глухова, Н.В. and Короленко, А.С. and Гетман, М.Г. and Симонова, Т.А. (2018) Застосування кірліанографії в педагогічному процесі. Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна.Серія:Валеологія:сучасність і майбутнє, 23. pp. 54-59.

[img]
Preview
Text
Застосування кірліанографії в педагогічному процесі.pdf

Download (368kB) | Preview

Abstract

Обстежено 32 студенти медакадемії та 23 учнів 9-10 років середньої школи методом кірліанографії на рентгенівській плівці. Вивчено зміни зображень кірліанівського світіння пальців рук до і після проведення засідань студентського гуртка медакадемії. Школярів сфотографовано до занять (контроль) і після занять: із класу навчання за стандартною програмою (1 група) і з класу ноосферної освіти (2 група). У студентів медакадемії було виявлено позитивну дінаміку в енергозабезпеченні організму. У школярів 2 групи, прорівняно з онтрольною і 1 групою, виявлено підвищену психоемоційну лабільність. Наслідком останньої може бути збільшена чутливість до зовнішніх подразників, у тому числі інфекцій, психоемоційних і техногенних факторів, що необхідно враховувати під час організації освітнього процесу. Застосування кірліанографії в освітньому процесі є доцільним для контролю біоенергетичного стану учнів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: класична кірліанографія, освітній процес.
Subjects: Medical psychology
Pathological anatomy
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Departments > Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 17 Dec 2019 14:33
Last Modified: 03 Jun 2021 07:05
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4716

Actions (login required)

View Item View Item