Застосування об'єктивного структурованого клінічного іспиту як єтапу проведення атестації випускників державного закладу Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров'я України

Перцева, Т.О. and Шпонька, І.С. and Захаров, С.В. and Ханюков, О.О. and Кравченко, О.І. (2019) Застосування об'єктивного структурованого клінічного іспиту як єтапу проведення атестації випускників державного закладу Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров'я України. Медична освіта, №3(84) (додат.). pp. 45-47. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)

[img]
Preview
Text
Перцева Т.О. Застосування об'єктивного структурованого....pdf

Download (160kB) | Preview

Abstract

Мета роботи – аналіз застосування об’єктивного структурованого клінічного іспиту як етапу проведення атестації випускників Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». Основна частина. ОСКІ має певні переваги перед традиційними методами оцінки – усною співбесідою, письмовими роботами, тестуванням і прийомом практичних навичок біля ліжка хворого. ОСКІ де-факто залишається практично єдиним методом, що дозволяє ефективно оцінити навички значної кількості студентів за мінімальний час на рівні «показати» піраміди клінічної компетентності G. Miller. На відміну від письмових, усних іспитів і тестування, ОСКІ не просто оцінює рівень теоретичних знань студентів, але перевіряє їх компетентність у застосуванні наявних знань на практиці. Висновок. Порівняно з прийомом практичних навичок біля ліжка хворого ОСКІ дозволяє забезпечити більшу різноманітність клінічних ситуацій, відтворити рідкісні клінічні випадки, перевірити навички студентів в «делікатних» ситуаціях, допускає можливість лікарської помилки. The aim of the work – to analyze the use of an objective structured clinical examination (OSCE) as a stage of certi cation of graduates of the state institution “Dnipropetrovsk Medical Academy of the Ministry of Health of Ukraine”. The main body. OSCE has certain advantages over traditional methods of assessment – oral interviews, written work, testing and taking practical skills at the patient’s bedside. The OSCE de facto remains practically the only method that can effectively assess the skills of a large number of students in a minimal time at the “show” level of the G. Miller clinical competence pyramid. Unlike written, oral tests and testing, OSCE not only assesses the level of students’ theoretical knowledge, but examines their competence in applying existing knowledge in practice. Conclusion. In comparison with taking practical skills near the patient’s bed, OSCE allows to provide a greater variety of clinical situations, to reproduce rare clinical cases, to test students’ skills in “delicate” situations, admit the possibility of a medical mistake.

Item Type: Article
Additional Information: DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10122
Uncontrolled Keywords: оцінювання знань студентів; об’єктивний структурований клінічний іспит. assessment of students’ knowledge; objective structured clinical examination.
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Departments > Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine
Departments > Department of Skin and Venereal Diseases
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 11 Jan 2020 07:46
Last Modified: 11 Jan 2020 07:46
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4760

Actions (login required)

View Item View Item