Довгаль, М.А. and Ляліна, А.Ю. and Худяков, О.Є. (2019) Компетентнісний підхід у викладанні патологічної фізіології студентам стоматологічного факультету. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. І. pp. 172-173.
|
Text
osvita_i_nauka_u_minlivomu_sviti_problemi_ta_perspektivi_roz (2)_172-173.pdf Download (314kB) | Preview |
Abstract
Швидкість розвитку медицини обумовлює необхідність створення нових вимог до навчання та викладання в закладах вищої освіти. Наразі, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу в медичній освіті є одним із найбільш ефективних для підвищення якості навчання та сприяє підготовці висококваліфікованих спеціалістів в галузі «Стоматологія» [1]. Враховуючи, що застосування компетентнісного підходу дозволяє акцентувати увагу на результатах освіти, які розглядаються не як сума засвоєної інформації, а здатність людини діяти у різних проблемних ситуаціях і є максимально ефективним для підготовки лікарів, було вирішено уточнити особливості застосування компетентнісного навчання в студентів стоматологічного факультету на кафедрі патологічної фізіології Дніпропетровської медичної академії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Pathological physiology Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Pathological Physiology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 29 Jan 2020 08:23 |
Last Modified: | 29 Jan 2020 08:24 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4858 |
Actions (login required)
View Item |