Черкасова, О.Г. and Гарагуля, Г.А. (2019) Сучасні педагогічні технології в навчанні студентів-медиків. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. І. pp. 53-54.
|
Text
osvita_i_nauka_u_minlivomu_sviti_problemi_ta_perspektivi_roz (2)_53-54.pdf Download (313kB) | Preview |
Abstract
На кафедрі внутрішньої медицини 1 ДЗ «ДМА» використовуються деякі інтерактивні методи навчання. При проведенні практичних занять важливим моментом є диференційований підхід до вибору конкретних методів з урахуванням необхідності формування відповідних професійних компетенцій. Як свідчить наш досвід, використання інтерактивних методів навчання сприяє підвищенню у студентів інтересу до медицини в цілому, сприяє розвитку більшої самостійності студентів, творчого підходу до навчання, прояву своєї індивідуальності в навчальному процесі та інших корисних навичок. Під керівництвом співробітників кафедри студенти мають можливість удосконалювати свої вміння і навички в складанні тематичних презентацій, підготовки повідомлень і доповідей з наступним поданням їх на конференціях і семінарах різного рівня. Таким чином, інтерактивні форми навчання є особливо важливими в здійсненні навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах. Вони посилюють інтерес до навчання, розвивають творче, продуктивне мислення, вчать культурі спілкування, сприяють формуванню індивідуальних моральних установок, заснованих на професійній етиці, виробленню критичного мислення, вміння представляти і відстоювати власну думку, що принципово важливо для майбутніх фахівців системи охорони здоров'я.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Internal Medicine Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 29 Jan 2020 12:28 |
Last Modified: | 29 Jan 2020 12:28 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4860 |
Actions (login required)
View Item |