Якість тестових завдань – основа об’єктивності ліцензійного інтегрованого іспиту

Єхалов, В.В. and Горбунцов, В.В. and Седінкін, В.А. (2019) Якість тестових завдань – основа об’єктивності ліцензійного інтегрованого іспиту. International Journal of Education and Science = Міжнародний журнал освіти і науки, № 2. p. 67. ISSN 2618-0553 (print), 2618-0561 (online)

[img]
Preview
Text
Якість тестових завдань – основа об’єктивності ліцензійного інтегрованого іспиту.pdf

Download (843kB) | Preview
Official URL: http://ijes.culturehealth.org/

Abstract

Приведення якості контролю у відповідність до сучасних вимог висуває на передній план проблему створення науково та методично обґрунтованої, експериментально апробованої тестової системи. Висунуті нами рекомендації щодо поліпшення властивостей складових методичного забезпечення іспиту “Крок 3” є не нашим особистим здобуттям, а тільки дещо адаптованим надбанням досліджень з андрагогіки та медицини багатьох колективів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтерни - тестовий контроль - ліцензійний іспит
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Skin and Venereal Diseases
Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 05 Feb 2020 09:44
Last Modified: 05 Feb 2020 09:44
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4892

Actions (login required)

View Item View Item