Крушинська, Т.Ю. (2019) Навчальна дисципліна «мікробіологія» у системі єкологічної освіти. Ecology, environmental protection and balanced environmental management: education – science – production – 2019. pp. 135-138.
|
Text
навчальна_дисципліна.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена проблемам екологічної освіти, яка є одним з найважливіших факторів сталого розвитку, гармонізації взаємовідносин природи та суспільства, забезпечення якості та безпеки життя людей. Екологізація освіти передбачає не тільки вивчення екології як окремого предмету студентами різних спеціальностей, а й поширення екологічних ідей, концепцій, принципів у всіх сферах освіти. Досліджено потенціал вивчення мікробіології для формування екологічного мислення, оскільки цей предмет є частиною навчальних програм для багатьох фахівців промислового та соціального секторів. Аналіз змісту мікробіології показав, що ця навчальна дисципліна включає знання екології мікроорганізмів, природоохоронну інформацію, а також cтаття присвячена проблемам екологічної освіти, яка є одним з найважливіших факторів сталого розвитку, гармонізації взаємовідносин природи та суспільства, забезпечення якості та безпеки життя людей. Екологізація освіти передбачає не тільки вивчення екології як окремого предмету студентами різних спеціальностей, а й поширення екологічних ідей, концепцій, принципів у всіх сферах освіти. Досліджено потенціал вивчення мікробіології для формування екологічного мислення, оскільки цей предмет є частиною навчальних програм для багатьох фахівців промислового та соціального секторів. Аналіз змісту мікробіології показав, що ця навчальна дисципліна включає знання екології мікроорганізмів, природоохоронну інформацію, а також питання, які самі по собі не є екологічними, але сприяють розвитку екологічного світогляду. Показано, що вивчення мікроекологічної системи організму людини, питання стійкості до антибіотиків, факторів, що впливають на інфекційний процес, спостереження за вирощуванням мікроорганізмів, забезпечує умови для розуміння екологічних зв'язків, ролі антропогенного фактора, взаємного впливу соціальних та екологічних механізмів. , які самі по собі не є екологічними, але сприяють розвитку екологічного світогляду. Показано, що вивчення мікроекологічної системи організму людини, питання стійкості до антибіотиків, факторів, що впливають на інфекційний процес, спостереження за вирощуванням мікроорганізмів, забезпечує умови для розуміння екологічних зв'язків, ролі антропогенного фактора, взаємного впливу соціальних та екологічних механізмів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогіка вищої школи, екологізація освіти, екологічне мислення |
Subjects: | Medical Microbiology of the basics of Immunology Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Microbiology, virology, immunology and epidemiology |
Depositing User: | Ирина Медведева |
Date Deposited: | 07 Feb 2020 06:31 |
Last Modified: | 10 Feb 2020 08:30 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4909 |
Actions (login required)
View Item |