Особливості навчального процесу з фармакоекономіки для фармацевтів спеціальності «Клінічна фармація»

Макаренко, О.В. and Карімова, М.М. (2018) Особливості навчального процесу з фармакоекономіки для фармацевтів спеціальності «Клінічна фармація». Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи»: збірник статей навчально-наукової конференції з міжнародною участю. pp. 57-59.

[img]
Preview
Text
Osoblivosti_navchalnogo_procesu.pdf

Download (137kB) | Preview

Abstract

Фармакоекономіка є одним з ведучих напрямків оцінки медичної технології, що має на увазі визначення ефективності витрат на фармакотерапію при застосуванні різних лікарських засобів для їх обґрунтованого включення в Державний формуляр лікарських засобів, стандарти і протоколи лікування. В процесі оцінки медичних технологій використовуються широко розповсюджені по всьому світу фармакоекономічні методи аналізу, при якому враховуються як витрати на лікування, так і на його ефективність. В статті зазначені особливості навчально-методичних підходів щодо дисципліни фармакоекономіка згідно умов кредитно-модульної системи. Особливу увагу необхідно привернути до самостійної роботи студентів Також важливим елементом в викладанні фармакоекономіки є підготовка студентів до здачі ліцензійного іспиту КРОК-2. Необхідно розглянути питання щодо організації та проведення олімпіади з фармакоекономіки на рівні учбового закладу та країни.Pharmacoeconomics is one of the leading areas for assessing medical technology, which implies determining the cost effectiveness of pharmacotherapy when using various drugs for their reasonable inclusion in the State Formulary of medicines, standards and treatment protocols. In the process of evaluating medical technologies, pharmacoeconomic methods of analysis widely used throughout the world are used, which take into account both the cost of treatment and its effectiveness. In the article the features of the scientifically-methodical going mark near teaching of pharmacoeconomics in obedience to the terms of the credit-module system. The special attention must be turned to independent work of students. Also an important element in teaching of pharmacoeconomics is preparation of students to handing over of the licensed examination of Krok- 2. It is necessary to consider a question at organizations and realizations of Olympiad on pharmacoeconomics at the level of educational establishment and country.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: фармакоекономіка, види фармакоекономічного аналізу, кредитно-модульна система, КРОК-2,pharmacoeconomics, pharmacoeconomics, methods of pharmacoeconomical analysis, credit-module system, Krok- 2.
Subjects: Social medicine, organization and health economics
Divisions: Museum of the University
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 19 Feb 2020 08:25
Last Modified: 19 Feb 2020 08:25
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4986

Actions (login required)

View Item View Item