Кліпове мислення в анестезіології: парадокс сьогодення

Єхалов, В.В. and Єгоров, С.В. and Павлиш, О.С. and Бараннік, С.І. (2020) Кліпове мислення в анестезіології: парадокс сьогодення. Біль, знеболення та інтенсивна терапія = Pain, anaesthesia and intensive care, № 1. pp. 39-42. ISSN 2519-2078 (print), 2520-226X (online)

[img]
Preview
Text
Кл. М. в ан. парадокс сьогодення.pdf

Download (243kB) | Preview
Official URL: http://jpaic.aaukr.org/

Abstract

Було проведено аналіз 1156 анонімних анкет студентів 3–4-го курсу, інтернів 1-го року навчання і слухачів циклів спеціалізації та підвищення кваліфікації лікарів за професіями «Анестезіологія» та «Дитяча анестезіологія», використана тестова методика, запропонована М.Б. Литвиновою, яка характеризується критеріальною та категоріальною валідністю. Було отримано несподівані результати в групах дослідження лікарів-анестезіологів зі стажем роботи за фахом від 5 до 20 років, що виявилося у більш ніж дворазовому підвищенню показників кліпового мислення в порівнянні з інтернами. Такої динаміки прогресу явища нами досі не було виявлено ні в одній з груп медичних професіоналів. Така ж сама тенденція, в дещо меншій мірі, була виявлена у дитячих анестезіологів. Значне зростання кількості носіїв кліпового мислення в анестезіологічному середовищі пояснюється професійною закономірністю та поліфункціональністю вузької спеціальності (якщо інформаційні фрагменти відсилають до цілого, це означає, що кліпове мислення перетворюється на символічне).

Item Type: Article
Additional Information: DOI: https://doi.org/10.25284/2519-2078.1(90).2020.193908
Uncontrolled Keywords: мислення, анестезіологія, дитяча анестезіологія, освіта.
Subjects: Anesthesiology and Intensive care
Divisions: Departments > Department of General surgery
Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 04 Mar 2020 13:23
Last Modified: 04 Mar 2020 13:23
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5064

Actions (login required)

View Item View Item