Магрламова, К.Г. (2019) Удосконалення вітчизняної системи підготовки майбутніх лікарів у контексті євроінтеграційних процесів. Інноваційна педагогіка, Вип.19 (Т. 2). pp. 37-40. ISSN 2663-6085
|
Text
Інноваційна педагогика_2019_19_2_С.37-40.pdf Download (279kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано удосконалення вітчизняної системи підготовки майбутніх лікарів у контексті євроінтеграційних процесів. Таке удосконалення посилиться на основі урахування можливостей творчого використання прогресивних ідей досвіду Великої Британії в умовах інтеграційних, демографічних і міграційних процесів, а також динамічних змін на ринку праці на загальнодержавному і регіональному рівнях, а також на рівні вищого навчального закладу. Надано основні підходи до професійної підготовки майбутніх лікарів у вітчизняній системі медичної освіти. Виокремлено умови успішної реалізації реформування вищої медичної школи в Україні. Названо інтегровані характеристики якості підготовки випускників вищих медичних навчальних закладів, серед яких пріоритетними названо такі: властивість, уміння, здатність, здібність, компетентність, навички тощо. Автор серед завдань вищої медичної освіти виокремлює зміст і організацію освітнього процесу, націленого на формування особистості майбутнього лікаря, його цивільної відповідальності, правової культури і правової самосвідомості, духовності, ініціативності, самостійності, толерантності, здатності до успішної соціалізації у суспільстві, професійної зрілості. Підвищення професійної компетенції фахівців у галузі охорони здоров’я у всьому світі визначається як найважливіший чинник реформування системи охорони здоров’я. Поряд із загальними вимогами до лікаря, який би міг задовольнити потреби як індивіда, так і спільноти в цілому, зростають вимоги до навчальних медичних закладів щодо постійного вдосконалення професійної освіти. Наголошується, що рівень державної підтримки цих інституцій повинен пов’язуватися з якістю підготовки спеціалістів, їхньою соціальною значущістю. Improvements of the national system of training of future doctors in the context of European integration processes are analyzed in the article. It will be strengthened on the basis of taking into account the possibilities of creative use of progressive ideas of the experience of Great Britain in the conditions of integration, demographic and migration processes, as well as dynamic changes in the labor market at the national and national level. educational institution. The basic approaches to the professional training of future physicians in the national medical education system are presented. The conditions for successful implementation of the reform of the higher medical school in Ukraine have been singled out. The integrated characteristics of the quality of training of graduates of higher medical educational establishments are named, among which the following are named: property, ability, ability, ability, competence, skill, etc. Among the tasks of higher medical education, the author emphasizes the content and organization of the educational process aimed at shaping the personality of the future doctor, his civil responsibility, legal culture and legal consciousness, spirituality, initiative, autonomy, tolerance, ability to socialize successfully. Increasing the professional competence of healthcare professionals worldwide is identified as a major factor in health care reform. Along with the general requirements for a physician who can meet the needs of both the individual and the community as a whole, there is a growing demand for educational institutions for continuous improvement of vocational education. It is emphasized that the level of state support of these institutions should be directly related to the quality of training of specialists, their social importance.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-19-2-8 |
Uncontrolled Keywords: | професійна підготовка, вітчизняна медична освіта, вищі медичні навчальні заклади, компетентність лікаря, реформування медичної освіти. professional training, national medical education, higher medical schools, doctor’s competence, reform of medical education. |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 20 Mar 2020 08:46 |
Last Modified: | 20 Mar 2020 08:46 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5188 |
Actions (login required)
View Item |