Ділова гра, як засіб педагогічного впливу на студента-стоматолога при вивченні клінічної пародонтології

Самойленко, А.В. and Горшкова, А.Є. and Кареліна, Ю.В. (2019) Ділова гра, як засіб педагогічного впливу на студента-стоматолога при вивченні клінічної пародонтології. Сучасна стоматологія, № 1. pp. 98-99. ISSN 1992-576X

[img]
Preview
Text
СУЧАСНА СТОМАТОЛОГІЯ 1 2019_98-99.pdf

Download (62kB) | Preview
Official URL: http://www.dentalexpert.com.ua/index.php/stomatolo...

Abstract

У статті висвітлюються питання якісної підготовки студентів-стоматологів при вивченні клінічної пародонтології. Проаналізовано суть поняття «ділова гра», котра використовується в ході навчання. Наведено правила, яких необхідно дотримуватися при організації ділової гри в навчальному процесі, а саме: треба сформулювати мету й розробити сценарій гри; визначити ролі учасників і провести їхній попередній інструктаж; гру повинен спрямовувати та організовувати її керівник; після гри важливо провести аналіз і зробити висновки, що співвідносяться з поставленою у грі метою. Момент організації суттєвий як при проектуванні гри, так і при її реалізації. Для того щоби студент у процесі навчання дійсно формував нові потрібні йому в подальшому житті здібності та якості, його треба поставити в ситуацію, що правдоподібно й доволі повно імітує деяку реальність. Автори висвітлюють різні варіанти проведення практичних занять у вигляді ділової гри та їх переваги. Висновок. З метою закріплення та поглиблення знань студентів-стоматологів, професійних умінь і навичок; сприяння формуванню в них практичної зацікавленості в опрацюванні та засвоєнні навчального матеріалу визначається сенс проведення практичних занять у вигляді ділової гри. В статье освещаются вопросы качественной подготовки студентов-стоматологов при изучении клинической пародонтологии. Проанализирована суть понятия «деловая игра», которая используется в ходе обучения. Приведены правила, которые необходимо соблюдать при организации «деловой игры» в учебном процессе. А именно: должна быть сформулирована цель и разработан сценарий игры; определены роли участников и проведен их предварительный инструктаж; игра должна направляться и организовываться ее руководителем; после игры важно провести анализ и сделать выводы, соотносимые с поставленной на игру целью. Момент организации существенный как при проектировании игры, так и при реализации ее организационного проекта. Для того, чтобы студент в процессе обучения действительно создавал новые нужны ему в дальнейшей жизни способности и качества, его надо поставить в ситуацию, правдоподобно и достаточно полно имитирует некоторую реальность. Авторы освещают различные варианты проведения практических занятий в виде «деловой игры» и их преимущества. Вывод. с целью закрепления и углубления знаний студентов-стоматологов, профессиональных умений и навыков; содействие формированию в них практической заинтересованности проработка и усвоение учебного материала есть смысл в проведении практических занятий в виде «деловой игры». The issues of a dental student quality training in studying of clinical periodontology are highlighted in the article. The essence of the concept «business game» used in studying has been analysed. The rules have been given that must be followed in organizing business game in the educational proсess. They are following: the goal must be formulated and game script is developed; roles of the participants must be defined and their preliminary instruction is made; the game must be directed and organized by its leader; it’s important to conduct an analysis and draw conclusions after the game, that relate to the goal. The moment of organization is significant both as in designing the game and in implementing the organizational project. It is important for student to create abilities and skills needed in his future life in the educational process. The student should be put in a situation that imitates some reality quite completely and believably. The authors propose some variants of conducting practical classes in form of business game and their advantages. Conclusion. It makes sense to conduct practical classes in form of «business game» with the purpose of consolidating and deeping of knowledge, professional abilities and skills for dental students, assisting in the formation of their practical interest in processing and mastering the educational material. Key words:

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.33295/1992-576X-2019-1-98-99
Uncontrolled Keywords: навчальний процес, педагогічна технологія, організаційно-навчальні ігри, якість підготовки. educational proсess, pedagogical technology, organizational and educational games, quality training. : учебный процесс, педагогическая технология, организационно-обучающие игры, качество подготовки.
Subjects: Therapeutic dentistry
Divisions: Departments > Department of Therapeutic Stomatology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 26 Mar 2020 17:11
Last Modified: 26 Mar 2020 17:11
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5200

Actions (login required)

View Item View Item