Гоменюк, А.В. (2019) Переосмислення традиціоналістського принципу правдоподібності при розкритті сміхової стихії в англійському ренесансному романі. «Фікція реальності / Реальність фікції»ХVIІ Філологічні читання пам’яті Н. С. Шрейдер. pp. 20-23. ISSN 7232-3078
|
Text
Статья ДНУ.pdf Download (220kB) | Preview |
Abstract
Наснажене антропоцентричною ренесансною діалогікою, пізньотрадиціоналістське нововідкриття жанру як способу організації художньої дійсності, не вичерпаного визначенням тематики, спонукало до авторської самореалізації шляхом сполучення різних жанрових топосів та стильових різновидів у ході перегляду міметичної концепції поетичного творення, заснованої на правдоподібності. Основною сферою таких творчих експериментів стало дискурсивне поле генезису роману, утворене в епоху Ренесансу, а ключовим моментом цього етапу становлення “універсального і парадоксального жанру” (О. В. Михайлов) — осмислення комічного модусу літератури не як чинника виокремленої царини відтворення розмежованості ідеального та реального, що панує в житті, а як невід'ємного складника романного світу, де досягається їх єдність.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Сміхова стихія, ренесансний роман, комічний модус, пасторальна дійсність, пастушеська комедія, поетикальні форми вираження комічного. |
Subjects: | Philology |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 28 Jul 2020 10:05 |
Last Modified: | 28 Jul 2020 10:05 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5512 |
Actions (login required)
View Item |