Mishina, N. and Ilchenko, S. and Fialkovska, A. (2020) Discussion questions about the role of a lecture in the process of teaching the discipline "Propaedeutics of pediatrics" in the context of modern medical education. ScienceRise: Pedagogical Education (№3(36)). pp. 52-57. ISSN 2519-4798 (Online), 2519-478X (Print)
|
Text
52-57.pdf Download (393kB) | Preview |
Abstract
Важливою задачею сучасної вищої школи України є всебічне вдосконалення навчального процесу на основі кращих досягнень світової та вітчизняної дидактики. Серед великого переліку форм і методів навчання у закладі вищої освіти лекція завжди посідала чільне місце. Проте на сьогоднішній день в умовах реформування вищої освіти питання про доцільність лекції, як невід’ємної частини навчального процесу, активно дискутується. Метою дослідження було визначення значимості і роль лекції в процесі викладання дисципліни «Пропедевтика педіатрії» в умовах сучасної медичної освіти. Проведено анонімне анкетування 593 студентів третього курсу Дніпропетровської медичної академії, серед яких: 377 респондентів – вітчизняні студенти, 170 – іноземні англомовні студенти та 46 – іноземні російськомовні студенти. Як показали результати, для більшості вітчизняних та іноземних студентів третього курсу лекція є обов’язковою формою навчання, а лекції з «Пропедевтики педіатрії» є досить інформативними та необхідними. Крім того, студенти досить високо оцінили роботу професорсько-викладацького колективу з розробки лекцій та рівень подачі лекційного матеріалу на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб. Найчастішими пропозиціями як вітчизняних, так й іноземних студентів, щодо підвищення ефективності лекцій виявилися: збільшити кількості лекцій та навчальної інформації в них; наводити більшу кількість клінічних прикладів з власного досвіду практичного лікаря; збільшити кількість відеоматеріалів під час лекційного заняття. Отже, лекція в сучасних умовах вітчизняної вищої медичної освіти повинна залишатися провідною та необхідною формою організації навчального процесу. Для підвищення ефективності лекційного матеріалу викладачам необхідно враховувати індивідуальні особливості та потреби студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI: 10.15587/2519-4984.2020.203243 |
Uncontrolled Keywords: | лекція, анонімне анкетування, студенти, медична освіта, навчальний процес, пропедевтика педіатрії. |
Subjects: | Medicine. Education Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Children's Diseases |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 28 Jul 2020 11:08 |
Last Modified: | 28 Jul 2020 11:08 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5544 |
Actions (login required)
View Item |