Фастовець, О.О. and Самойленко, А.В. and Котелевський, Р.А. (2013) Щодо питання впровадження кредитно-модульної організації навчального процесу в системі вищої стоматологічної освіти. In: Вища освіта: проблеми і шляхи забезпечення якості : зб. праць Х всеукр. наук.-метод. конф., 28–29 листоп. 2013 р., Київ. НТУУ «КПІ», 2013, Київ, pp. 537-540. ISBN 978-966-622-604-7
Text
ЗбірникПЕДАГОГІКА_2013_С. 537-540.pdf Download (273kB) |
Abstract
Впровадження кредитно-модульної системи у вищу медичну освіту, як будьяке нововведення, потребує диференційованого підходу до реорганізації та реструктуризації існуючої системи навчального процесу. Відповідно, задача адаптації задекларованих принципів Болонського процесу до існуючих реалій та багаторічних напрацювань залишається актуальною. Стосовно навчання студентів-стоматологів, в найбільшій мірі, певні складності виникають в зв’язку з тим, що спеціальність передбачає не тільки володіння знаннями з дисципліни, а насамперед, високоякісне виконання професійних маніпуляцій. Цей принцип закладений в державних стандартах вищої стоматологічної освіти: освітньо-кваліфікаційній характеристиці (ОКХ), освітньопрофесійній програмі та стандартизованих способах оцінки знань та вмінь – ліцензійованому іспиті «Крок 2. Стоматологія» та практично-орієнтованому державному іспиті зі стоматології.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | General dentistry Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Orthopedic Dentistry Departments > Department of Therapeutic Stomatology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 12 Oct 2020 15:30 |
Last Modified: | 12 Oct 2020 15:30 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5846 |
Actions (login required)
View Item |