Шевченко, О.А. and Рублевська, Н.І. and Штепа, О.П. and Щудро, С.А. and Крамарьова, Ю.С. and Григоренко, Л.В. and Дзяк, М.В. (2013) Досвід впровадження прогресивних педагогічних технологій при підготовці лікарів-профілактиків на етапі післядипломного навчання. In: Вища освіта: проблеми і шляхи забезпечення якості : зб. праць Х всеукр. наук.-метод. конф., 28–29 листоп. 2013 р., Київ. НТУУ «КПІ», 2013, pp. 499-500. ISBN 978-966-622-604-7
Text
ЗбірникПЕДАГОГІКА-2013_С. 499-500.pdf Download (262kB) |
Abstract
Основним завданням інтернатури як етапу післядипломного навчання є підвищення рівня практичної підготовки випускників вищих медичних (фармацевтичних) закладів освіти III-IV рівнів акредитації медичних факультетів університетів, їх професійної готовності до самостійної лікарської діяльності [1]. Для реалізації цього завдання професорсько-викладацький склад кафедри гігієни та екології ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» при підготовці лікарів зі спеціальності «Загальна гігієна» забезпечує навчання інтернів згідно з Положенням про організацію навчального процесу у вищих закладах освіти; залучає лікарів-інтернів до різних форм роботи на кафедрі; здійснює регулярний контроль за роботою баз стажування лікарів-інтернів; систематично інформує деканат післядипломної освіти про організацію та якість практичної підготовки інтернів; розробляє навчальні посібники для лікарів-інтернів та їх керівників на базах стажування, а також проводить контроль рівня підготовки лікарів-інтернів у кінці циклу навчання та бере участь у проведенні їх атестації. Однією з форм роботи лікарів-інтернів на кафедрі гігієни та екології ДЗ «ДМА МОЗ України» є виконання науково-дослідної роботи (НДРІ). Виконання науководослідної роботи є важливим етапом професійного становлення лікаряпрофілактика, оскільки забезпечує набуття навиків самостійної роботи з науковою літературою; формує здатність до аналізу та узагальнення матеріалу; сприяє розвитку гігієнічного мислення; вчить вільно викладати свої думки, критично осмислювати дані літератури; прищеплює навички оформлення результатів роботи у вигляді статей, тез.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Вища освіта: проблеми і шляхи забезпечення якості : зб. праць Х всеукр. наук.-метод. конф., 28–29 листоп. 2013 р., Київ / М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т України «Київ. політехн. ін-т». – Електрон. дані. – К. : НТУУ «КПІ», 2013. – 1 електрон. опт. диск (CDROM); 12 см. – Назва з тит. екрана |
Subjects: | Medicine. Education Postgraduate education |
Divisions: | Departments > Department of hygiene, ecology and occupational safety |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 13 Oct 2020 11:22 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 11:22 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5850 |
Actions (login required)
View Item |