Чи доцільний гумор у навчанні лікарів-інтернів?

Єхалов, В.В. and Кріштафор, Д.А. and Мізякіна, К.В. (2020) Чи доцільний гумор у навчанні лікарів-інтернів? Новини медицини та фармації (№ 15). p. 16.

[img] Text
Чи доцільний гумор у навчанні лікарів-інтернів .pdf

Download (156kB)

Abstract

Прогресивне зростання ритму життя, сучасний інформаційний бум, реструктуризація колективних та міжособистісних відносин, переоцінка цінностей — ось досить невелика частка причин, що лежать в основі модифікації суб’єктивного та суспільного мислення [1]. Цілеспрямований процес формування типу розумової діяльності сучасної людини, що включає компоненти кліпового мислення, можливий з опорою на загальні характеристики теоретичного та творчого мислення. Оскільки змінити інтенсивність девіації мислення у лікарів-інтернів всіх спеціальностей практично неможливо, треба розробляти нові (або поновити старі) освітянські підходи до процесу навчання майбутніх фахівців в інтернатурі [2]. Проведений нами аналіз достатньої кількості анонімних анкет дозволив дійти висновку, що щодо наданої інформації поняття «цікавий» або «корисний» для лікарів ...

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: післядипломна освіта, інтерни, психологія, гумор.
Subjects: Teaching method
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Faculty of Postgraduate Education > Department of Neurology and Neurosurgery FPE
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 27 Jan 2021 08:04
Last Modified: 27 Jan 2021 08:04
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6204

Actions (login required)

View Item View Item