Відпрацювання фахових компетентностей з ведення кардіологічного хворого із застосуванням симуляційного навчання: власний досвід

Ханюков, О.О. and Смольянова, О.В. (2021) Відпрацювання фахових компетентностей з ведення кардіологічного хворого із застосуванням симуляційного навчання: власний досвід. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції. 26-27 березня 2021 р., м.Дніпро (ч. 1). pp. 204-206.

[img] Text
Відпрацювання ФК з ведення кардіологічного хворого із застосуванням симуляційного навчання власний досвід .pdf

Download (320kB)

Abstract

Сучасна система вищої медичної освіти України орієнтована на формування у майбутніх лікарів відповідних професійних компетентностей. Проте дефіцит базової кваліфікації та недостатня сформованість практичних навичок серед студентів-медиків та лікарів-початківців є постійною проблемою [1, 5], і актуальним залишається пошук шляхів її вирішення. Процес отримання медичної освіти має бути ефективним та безпечним для всіх учасників, проте процес навчання може потребувати повторення практичної навички, що є не завжди прийнятним при тренуванні на реальному пацієнті [6]. Симуляція у медицині дозволяє практикувати навички без ризиків для реального пацієнта [2, 7]. Використання симуляції забезпечую «розслаблене», безпечне педагогічне середовище, яке створює відповідну психологічну атмосферу для виправлення помилок, що призводить до підвищення якості навчання [4].

Item Type: Article
Additional Information: доповідь на конференції Освіта і наука у мінливому світі: проблеми таперспективи розвитку. Матеріали ІІІ Міжнародноїнаукової конференції. 26-27 березня 2021 р., м.Дніпро. Частина І. / Наук. ред. О.Ю.Висоцький. – Дніпро: СПД «Охотнік», 2021. – 358 с.
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 29 Mar 2021 09:00
Last Modified: 20 May 2022 10:55
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6380

Actions (login required)

View Item View Item