Психологічний стан майбутніх медиків під час дистанційного навчання

Юр’єва, Л.М. and Шорніков, А.В. (2021) Психологічний стан майбутніх медиків під час дистанційного навчання. Здобутки клінічної і експериментальної медицини (№ 1). pp. 156-159. ISSN 1811–2471

[img] Text
12008-Текст статті-42323-1-10-20210428.pdf

Download (195kB)
Official URL: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/zdobutky-eks-med

Abstract

В статті представлені результати дослідження психічного стану студентів вищих медичних закладів освіти під час дистанційного навчання, спричиненого карантинними заходами з приводу пандемії COVID-19. Мета – порівняльна оцінка показників психічного здоров’я і якості життя у студентів закладу вищої медичної освіти під час дистанційного навчання. Матеріал і методи. Основою роботи є результати обстеження 206 студентів ІІІ–IV курсів медичного факультету, які навчаються за спеціальністю 222 «Медицина» під час дистанційного навчання, спричиненого пандемієюCOVID-19, за допомогою опитувальника на базі GoogleForms, який включав питання про соціально-демографічні характеристики, шкали PHQ-2 та GAD-2, питання про дистанційне навчання, питання про якість життя. Результати. Виявлено фактори, які викликають тривожні побоювання в умовах карантину з приводуCOVID-19, при цьому зміна звичайних життєвих сценаріїв поступається можливості зараження вірусом SARSCoV-2. Під час дистанційного навчання 77 з 206 опитаних (37,4 %) мали виражені депресивні розлади, при тому 54з 206 опитаних (26,2 %) мали також виражену тривогу, 56,3 % опитаних мали проблем зі сном під час карантину,при цьому 7,8 % мали щоденні проблеми, не зважаючи на проживання в домашніх умовах, де простіше регулювати сон, порівняно з гуртожитком. Зміни психічного стану негативно вплинули на якість життя, пов’язану зі здоров’ям, значно більше на психічний компонент, ніж на фізичний. Висновки. Проведене дослідження вказало, що дистанційне навчання студентів вищих медичних закладів освіти, яке проводилося через пандемію COVID-19, може викликати тривогу і депресію у майбутніх медиків, знижувати якість сну. Особливо небезпечним є зниження якості психічного компонента якості життя. Отримані дані необхідно враховувати при створенні дистанційних курсів та програм психопрофілактики.

Item Type: Article
Additional Information: https://doi.org/10.11603/1811-2471.2021.v.i1.12008
Uncontrolled Keywords: COVID-19; якість життя; студенти; тривога; порушення сну; депресія; дистанційне навчання.
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 29 Apr 2021 11:15
Last Modified: 07 Jul 2021 10:47
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6472

Actions (login required)

View Item View Item