Лоскутов, О.Є. and Лушня, С.Л. (2019) Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності. Проблеми безперервної медичної освіти та науки = Problems of uninterrupted medical training and science, № 2 (34). pp. 10-13. ISSN 2308-3220 (print), 2664-5238 (online)
Text
Psmno_2019_2_4.pdf Download (183kB) |
Abstract
Актуальність пропонованої теми зумовлена педагогічним значенням такого виду семінару, як його проведення з урахуванням принципів проблемності та полягає в поетапному виявленні, аналізі-пошуку, виборі оптимального розв’язання проблеми та виробляє в учнів навички самостійного та колективного творчого мислення. Наведено приблизний порядок проведення заняття у вигляді семінару методом постановки проблемних питань. Даний метод проведення заняття може практично застосовуватися не тільки як нетрадиційний підхід до навчання, але й бути початком нового розв’язання проблеми. Показано як семінар поділяється на озвучування і аналіз навчально-наочної проблеми, навчально-проблемної ситуації, а саме семінарське заняття задається постановкою навчально-проблемних запитань. Актуальность предлагаемой темы обусловлена педагогическим значением такого вида семинара, его проведением с учетом принципов проблемности и заключается в поэтапном выявлении, анализе и поиске, выборе оптимального решения проблемы и вырабатывает у учащихся навыки самостоятельного и коллективного творческого мышления. Приведен примерный порядок проведения занятия в виде семинара методом постановки проблемных вопросов. Данный метод проведения занятия может практически применяться не только как нетрадиционный подход к обучению, но и быть началом нового решения проблемы. Показано как семинар делится на озвучивание и анализ учебно-наглядной проблемы, учебно-проблемной ситуации, а семинарское занятие вовлекается в постановку учебно-проблемных вопросов. The article provides an approximate procedure for conducting classes in the form of a seminar by raising problem questions. Тhe urgency of the proposed topic is determined by the pedagogical significance of this type of seminar, as its conduct, taking into account the principles of problem, is to phase out, analyze, search, choose the optimal solution to the problem and develop the skills of independent and collective creative thinking in students. The approximate order of conducting classes in the form of a seminar by means of problem questions is given. This method of conducting classes can be practically applied not only as an unconventional approach to learning, but also to be the beginning of a new solution to the problem. It is shown how the seminar is divided into voice-over and analysis of the educational-visual problem, the educational problem situation, namely, the seminar session is set by the formulation of educational and problem issues.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | дисципліна «Травматологія та ортопедія», принцип «постановка проблеми — аналіз — пошук — оптимальне рішення»; дисциплина «Травматология и ортопедия», принцип «постановка проблемы — анализ — поиск — оптимальное решение»; the principle “problem formulation — analysis — search — the optimal solution. |
Subjects: | Traumatology and Orthopedics Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Traumatology and Orthopedics |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 27 May 2021 14:10 |
Last Modified: | 27 May 2021 14:11 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6579 |
Actions (login required)
View Item |