Особистісний підхід до навчання як умова і засіб гуманізації вищої професійної освіти

Токун, І.І. (2020) Особистісний підхід до навчання як умова і засіб гуманізації вищої професійної освіти. In: Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали XХIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», кафедра мовної підготовки, Дніпро, Україна, pp. 118-120.

[img] Text
2020_Актуальні проблеми навчання іноземних студентів_118-120.pdf

Download (285kB)

Abstract

Сучасна психолого-педагогічна теорія та передовий педагогічний досвід свідоцтвують, що головним засобом гуманізації усієї системи освіти є перехід на шлях особистісного навчання, однією з умов якого має стати підвищення ролі "суб'єкт-суб'єктних" відносин в організації та здійсненні навчально-пізнавальної діяльності учнів. У сучасній педагогіці навчання трактується як упорядкована взаємодія педагога з учнями, спрямована на досягнення поставленої мети. При цьому мета навчання будь-якої вузівської дисципліни визначається принципом професійної спрямованості освіти. Одночасно необхідно чітко розрізняти зміст освіти і зміст навчання. Якщо зміст навчання охоплює тільки систему навчальної інформації, то зміст освіти визначає особистісні та професійні якості людини, що мають бути сформовані внаслідок здійснення взаємопов'язаної діяльності педагога та учнів при одному й тому ж змісті навчання. Головною функцією безперервної, у тому числі й вищої професійної, освіти стає виховання молодої людини з новим стилем мислення і діяльності, здатної до саморозвитку і самореалізації.

Item Type: Book Section
Subjects: Medicine. Education
Philology
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 15 Jun 2021 14:30
Last Modified: 15 Jun 2021 14:30
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6674

Actions (login required)

View Item View Item