Потапова, Т.М. and Логвиненко, Н.В. (2021) Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті. Медична освіта = Medical Education (№ 2). pp. 128-132. ISSN 1681-2751 (print), 2414-5998 (online)
Text
11929-Текст статті-42848-1-10-20210804.pdf Download (161kB) |
Abstract
У статті проведено аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1» та порівняння цих результатів із національними показниками під час карантину та в умовах дистанційного навчання. Незважаючи на те, що у 2020 р. в Україні вперше було впроваджено дистанційне навчання на період повного локдауну, у зв’язку з поширеністю інфекції COVID-19, у Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 4 курсу, як громадяни України, так і іноземці, мали змогу підготуватися та скласти ЄДКІ, який мав дві складові, такі, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит «Крок 1» та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити як недоліки, так і переваги при підготовці та самопідготовці студентів в академії і привернути увагу до рішення проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицину. Abstract. The article analyzes the results of the Unifi ed State Qualifi cation Examination (USQE) implementation in order to assess the pharmacy students’ education level during the Krok-1 licensed integrated examination and to compare these results with the national indicators. Despite the fact that in 2020 for the first time introduced distance learning for the period of full lockdown in Ukraine due to the prevalence of COVID-19 infection has been introduced in Ukraine, both Ukrainian and foreign third year pharmacy students have had the USQ examination at Dnipropetrovsk Medical Academy which included two components: Krok-1 licensed integrated examination and professional English. The analysis of the obtained results has revealed shortcomings and the advantages for preparing and passing of the student training program and drawn an attention to the solution to problematic issues. This comprehensive assessment of the pharmacy students’ profile knowledge allows us to identify the training programs’ shortcomings and provides an opportunity to increase the effectiveness of study at the academy in order to integrate Ukrainian specialists in the world medicine.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11929 |
Uncontrolled Keywords: | єдиний державний кваліфікаційний іспит; провізор; фахівець; інтегрований іспит; unified state qualification examination; pharmacist; specialist; integrated exam. |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of General and Clinical Pharmacy Faculty of Postgraduate Education > Department of Medical and Social Expertise and Rehabilitation FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 28 Sep 2021 06:41 |
Last Modified: | 28 Sep 2021 06:59 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6951 |
Actions (login required)
View Item |