Маслак, Г.С. and Пелешенко, Г.Б. and Черненко, Г.П. (2021) Учбово-дослідницький проект як форма індивідуальної роботи студента. In: Інноватика в сучасній освіті та науці: теорія, методологія, практика : Матеріали ІV Міжнародного літнього наукового симпозіуму (м. Одеса, 30–31 липня 2021 р.). ГО «Інститут інноваційної освіти», Одеса, pp. 13-15.
Text
InnModEdSc-Odesa-July2021 - P. 13-15.pdf Download (461kB) |
Abstract
Дистанційна форма навчання, яка стала основною в умовах коронавірусної пандемії, передбачає поряд з участю студента в обговоренні всіх теоретичних та практичних питань окремої теми під час online-зустрічі з викладачем, ще й обов’язкове письмове викладення відповідей на всі питання теми. В ході перевірки таких робіт було виявлено нову тенденцію – здібні студенти, які сумлінно і вдумливо ставились до предмету, прагнули у своїх письмових роботах провадити справжній науковий пошук, пов’язаний не тільки з конкретним біохімічним процесом, але й з його зв’язками з фізіологічними та патофізіологічними проявами, можливістю корекції та профілактики патологічних змін. Таким чином проведену самостійну пошукову роботу студентів можна розцінювати як цілком завершені проекти, які можуть бути оцінені в рамках індивідуальної роботи.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Biochemistry and medical chemistry |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 20 Dec 2021 17:29 |
Last Modified: | 20 Dec 2021 17:29 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7241 |
Actions (login required)
View Item |