Демченко, Т.В. and Гарагуля, І.С. and Василенко, Т.В. (2021) Використання у навчанні кейс-методик під час пандемії COVID-19. In: Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. 03-04 грудня 2021 р., м. Дніпро, КЗВО «ДАНО» ДОР». СПД «Охотнік», Дніпро, 2021, pp. 81-83.
Text
Матеріали Неперервна освіта для сталого розвитку_філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика-2021 C. 81-83.pdf Download (336kB) |
Abstract
В умовах оголошеного карантину, пов'язаного з пандемією Covid-19, в освітньому процесі медичних вищих навчальних закладів виникли певні складнощі, оскільки дистанційне навчання не дає студентам можливості працювати офлайн. Однією з нових форм ефективних технологій навчання є проблемно-ситуативне навчання із використанням кейсів. Цілі та завдання кейс-методу - навчити студентів у ході самостійної чи групової роботи аналізувати інформацію, структурувати її, виявляти ключові проблеми, генерувати альтернативні шляхи вирішення, оцінювати ці шляхи, визначати оптимальне рішення та виробляти програми дій та оцінювати творчий рівень сформованості компетенцій у студентів медичного університету. Студенти можуть набути навичок точного та ясного викладу власної точки зору в усній чи письмовій формі; вміння поєднувати у роботі теорію та практику; відпрацювати навички конструктивного критичного мислення різних точок зору.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Obstetrics and Gynecology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 16 Feb 2022 09:10 |
Last Modified: | 16 Feb 2022 09:10 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7332 |
Actions (login required)
View Item |