Хасхачих, Д.А. (2021) Особливості екстреного переходу на дистанційну форму навчання в період пандемії. In: Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. 03-04 грудня 2021 р., м. Дніпро, КЗВО «ДАНО» ДОР». СПД «Охотнік», Дніпро, 2021, pp. 142-144.
Text
Матеріали Неперервна освіта для сталого розвитку_філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика-2021 С. 142-144.pdf Download (308kB) |
Abstract
В умовах загрози поширення коронавірусної інфекції більшість університетів та коледжів, за рекомендацією Міністерства освітита науки України та Міністерства охорони здоров’я України, ухвалили рішення про перехід на дистанційну форму навчання і зокрема медичних університетів. Екстрене перенесення навчання у дистанційний формат в умовах пандемії має суттєві відмінності від правильно спланованого очного навчання. Освітні організації, змушені працювати зі студентами дистанційно з метою зниження ризиків поширення коронавірусу, повинні усвідомлювати цю різницю в оцінці ефективності так званого «онлайн-навчання» із застосуванням дистанційних освітніх технологій [1-3]. У зв'язку з цим усі очні заняття, включаючи лекційні, практичні та навіть лабораторні за наявності віртуальних аналогів, були перенесені до онлайн-середовища. Викладачі змушені організовувати навчальний процес за допомогою дистанційних технологій навчання на основі різних способів доставки електронного контенту та доступних інструментів комунікації учнів та викладачів в електронному інформаційно-освітньому середовищі.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Obstetrics and Gynecology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 23 Feb 2022 09:23 |
Last Modified: | 23 Feb 2022 09:23 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7380 |
Actions (login required)
View Item |