Дистанційне навчання у просторі сучасних освітніх систем: психологічний контекст

Прахова, С.А. and Даценко, О.А. and Семенов, К.А. (2020) Дистанційне навчання у просторі сучасних освітніх систем: психологічний контекст. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія (№ 2). pp. 260-264. ISSN 2522-4115 (print), 2522-9133 (online)

[img] Text
31.pdf

Download (296kB)
Official URL: https://pedpsy.duan.edu.ua/index.php/uk/

Abstract

У статті розглядаються основні теоретичні та практичні аспекти, що стосуються розробки та застосування дистанційного навчання. Здійснено експлікацію термінологічного апарату, що пов’язаний з дистанційними отримання освіти. Визначено психологічні умови для ефективної організації процесу дистанційної освіти. Розглянуто концепцію загальної освіти в контексті викладацько-студентської взаємодії. Визначено та проаналізовано переваги дистанційного навчання порівняно з традиційною системою надання освітніх послуг. Висвітлено перелік найбільш відомих електронних платформ, які викладачі українських вищих навчальних закладів можуть використовувати для організації дистанційної роботи зі студентами різних профілів та спеціалізацій. Визначено основні пріоритетні напрями спілкування у системі студент-викладач. Надано практичні рекомендації щодо підбору технологічного інструментарію для організації процесу дистанційного навчання на теренах сучасного українського освітнього простору. Окреслено перспективи подальших досліджень у сфері реалізації системи дистанційного навчання в рамках роботи сучасних закладів освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дистанційне навчання, освітня система, викладач-тьютор, освітня платформа, дистанційна освіта.
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Dentistry FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 15 Apr 2022 12:01
Last Modified: 18 Apr 2022 10:18
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7417

Actions (login required)

View Item View Item