Єхалов, В.В. and Хобтова, Н.В. (2022) Особливості самостійного розподілу часу лікарями-інтернами при навчанні в інтернатурі. Modern engineering and innovative technologies, Iss 19 (Part 2). pp. 127-135. ISSN 2567-5273
Text
100-162-PB-127-135.pdf Download (592kB) |
Abstract
Нераціональний розподіл часу та ресурсів призводить до того, що інтерни відчувають серйозні труднощі в організації власного навчального процесу: їм складно контролювати проміжні та підсумкові результати навчання, що суттєво погіршує якість освіти і тим самим ускладнює особистісну та професійну самореалізацію. Найбільш часто негативними аспектами прояву прокрастинації вчені вважають: стрес/ дистрес; високу особистісну та ситуативну тривожність; занижену самооцінку; перфекціонізм; недостатність вольової саморегуляції; паліативність рішень; низьку самоефективність та результативність діяльності; реакцію опору, як відповідь на зовнішній психологічний тиск. Метою дослідження було виявлення психологічних предикторів схильності до академічної прокрастинації з метою профілактики негативних наслідків нераціонального використання навчального та особистого часу суб'єктами освітнього процесу у нинішній час. Проведено анонімне анкетування більше 300 лікарів-інтернів різних спеціальностей після завершення циклу "Невідкладні стани" та були зроблені висновки: 1. Інтернам лікувального напрямку здебільшого притаманний середній рівень схильності до прокрастинації. 2. Лікарі-інтерни за фахом "Оториноларингологія" показали значно більш високі показники готовності до виконання завдання, ніж молоді колеги інших спеціальностей, але значно нижчий рівень схильності до педантизму. 3. Продуктивне відтермінування може бути використане як позитивна складова феномену прокрастинації. 4. Явище прокрастинації в середовищі суб'єктів вищої медичної освіти вимагає подальшого вивчення з метою зменшення впливу його негативних рис та реалізації позитивних характеристик. Irrational allocation of time and resources leads to the fact that internship doctors experience serious difficulties in organizing their own learning process: they find it difficult to control intermediate and final learning outcomes, which significantly impairs the quality of education and thus complicates personal and professional self-realization. The most common negative aspects of procrastination are: stress / distress; high personal and situational anxiety; low self-esteem; perfectionism; lack of volitional self-regulation; palliative solutions; low self-efficiency and effectiveness of activities; reaction resistance in response to external psychological pressure. An anonymous questionnaire survey of more than 300 internship doctors majoring in various specialties was conducted after completion of cycle "Emergencies" and the following conclusions were made: 1. Internship doctors in the medical field are mostly characterized by an average level of propensity to procrastination. 2. Internship doctors majoring in otorhinolaryngology showed significantly higher rates of lack of readiness to perform the task than young colleagues majoring in other specialties, but a much lower level of propensity for pedantry. 3. Productive delay can be used as a positive component of the phenomenon of procrastination. 4. The phenomenon of procrastination among the subjects of higher medical education requires further study in order to reduce the impact of its negative features and the implementation of positive characteristics.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI: 10.30890/2567-5273.2022-19-02-012 |
Uncontrolled Keywords: | лікарі-інтерни, анонімне анкетування, дослідження. internship doctors; anonymous questionnaire survey; research. |
Subjects: | Medicine. Education Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Otorhinolaryngology Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 22 Apr 2022 11:16 |
Last Modified: | 22 Apr 2022 11:16 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7432 |
Actions (login required)
View Item |