Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту "Крок-3" за модулем "Невідкладні стани": за та проти

Єхалов, В.В. and Кравець, О.В. and Седінкін, В.А. and Романюта, І.А. and Кріштафор, Д.А. and Павлиш, О.С. (2022) Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту "Крок-3" за модулем "Невідкладні стани": за та проти. Медицина невідкладних станів = Медицина неотложных состояний = Emergency Medicine (№ 1). pp. 72-77. ISSN 2224-0586 (print), 2307-1230 (online)

[img] Text
Дистанційне навчання.pdf

Download (1MB)
Official URL: http://www.mif-ua.com/archive/zhurnal-meditsina-ne...

Abstract

У 2020-2021 роках в умовах пандемії COVID-19 система післядипломної медичної освіти пішла на вимушені заходи щодо збереження життя та здоров'я суб'єктів навчання та викладацького складу у вигляді тимчасового переходу на дистанційну освіту. Під час проходження лікарями-інтернами різних спеціальностей модуля "Невідкладні стани" було проведено анонімне тестування 342 молодих колег із подальшими певними висновками. Дистанційний андрагогічний процес є прийнятним і корисним лише як складова дуальної форми вищої медичної освіти. Віддалена форма навчання у великих аудиторіях має багато недоліків, тому заняття доцільно вести у малих групах. Такий вид навчання потребує ретельного вивчення, оптимізації і адаптації до сучасних умов. In 2020–2021, in the context of the COVID-19 pandemic, the postgraduate medical education system went to forced measures to preserve the life and health of students and teaching staff in the form of a temporary transition to distance learning. Du­ring the training on the “Emergencies” module by interns of va­rious specialties, we conducted an anonymous testing of 342 young colleagues with subsequent certain conclusions. A remote andragogical process is acceptable and useful only as a component of the dual form of higher medical education. The remote form of trai­ning in large classrooms has many disadvantages, so it is advisable to conduct classes in small groups. This type of training requires careful study, optimization and adaptation to modern conditions.

Item Type: Article
Additional Information: http://dx.doi.org/10.22141/2224-0586.18.1.2022.1464 http://www.mif-ua.com/archive/article/51724
Uncontrolled Keywords: післядипломна освіта; лікарі-інтерни; інтерактивне навчання; дистанційне навчання. postgraduate education; intern doctors; interactive learning; distance learning.
Subjects: Emergencies
Medicine. Education
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 13 May 2022 11:52
Last Modified: 13 May 2022 11:57
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7498

Actions (login required)

View Item View Item