Психолого-педагогічні особливості використання комп'ютерного навчання: переваги та недоліки

Нашиванько, О.В. and Третьякова, О.Є. (2021) Психолого-педагогічні особливості використання комп'ютерного навчання: переваги та недоліки. In: Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції. 26-27 березня 2021 р., м.Дніпро. Частина І. СПД «Охотнік», Дніпро, 2021, pp. 164-168.

[img] Text
1-osvita_i_nauka_u_minlivomu_sviti_problemi_ta_perspektivi_roz_2021 - P. 164-168.pdf

Download (609kB)

Abstract

У зв'язку з розвитком процесу інформатизації освіти змінюється обсяг і зміст навчального матеріалу, відбувається переструктурування програм навчальних предметів (курсів), інтеграція тим, що призводить до зміни структури і змісту навчальних предметів (курсів), і, отже, структури ізмісту освіти, а також призводить до зміни приватних методик викладання. У ВНЗ ведеться активна робота з розробки та впровадження комп'ютерних тестів з іноземних мов, що вивчаються (англійської, французької, німецької). Як показує практика, з усіх існуючих засобів навчання Електронні ресурси найкращим чином» вписуються «в структуру навчального процесу», найбільш повно задовольняють дидактичним вимогам і максимально наближають процес навчання іноземним мовам до реальних умов. Мета статті - провести огляд електронних ресурсів для вивчення іноземних мов та розглянути переваги та недоліки навчання іноземної мови із застосуванням електронних ресурсів; Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, аналітичний. Об’єкт дослідження: психолого-педагогічні особливості використання комп'ютерного навчання.

Item Type: Book Section
Subjects: Philology
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 25 May 2022 08:14
Last Modified: 21 Jun 2022 09:54
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7550

Actions (login required)

View Item View Item