Філат, Т. and Сидора, М. and Запорожець, О. and Сербіненко, Л. (2022) Дистанційна форма навчання: особливості, переваги, труднощі. In: Innovative trends in science, practice and education. Proceedings of the VII International Scientific and Practical Conference. International Science Group, Munich, Germany. 2022, pp. 433-438. ISBN 979-8-88526-758-8
Text
Innovative-trends-in-science-practice-and-education-2022_P. 433-438.pdf Download (302kB) |
Abstract
Кафедра мовної підготовки Дніпровського державного медичного університету впритул підійшла до вирішення цієї проблеми в 2019, коли протягом трьох років вимушено працювала в онлайн режимі. Хоча реакцію нашого університету на «виклики» пандемії можна охарактеризувати, за словами Роба Кертина, «як героїчну, і вона, безумовно, продемонструвала рівень організаційної гнучкості, який зруйнував традиційні стереотипи відносно здібності навчальних організацій до змін» [1]. Світова освітянська спільнота досліджує питання оптимізації дистанційної форми, проводяться семінари, тренінги, практикуми з цієї теми, адже саме колективна співпраця, обмін набутим досвідом усіх учасників навчального процесу, з різних навчальних закладів, міст, країн сприяє ефективному та стрімкому, на потребу часу, впровадженню досить нової для нас форми навчання. Можна стверджувати, що система вищої освіти гідно відповіла на виклики сучасного «переформатованого» світу.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education Philology |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 24 Jun 2022 11:44 |
Last Modified: | 24 Jun 2022 11:44 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7662 |
Actions (login required)
View Item |